SÄMSTA. BLOGGERSKAN. EVER

herregud, har inte bloggat på..evigheter? iaf så spela jag match imorse. förlust, igen. orkar fan inte mer nu! men men, finns inge annat o göra än att fortsätta kämpa. efter de så vart de stallet me Jennifer. körde lite på volten idag. tog fram två travbommar & en galoppbom. traven satt finfint, fick extra beröm av Vivi oxå bara för att skruttan gick så fint. min älskade Dina!♥ nu så har jag duschat & fortsatt fixa me min nya mobil. ska snart lägga ut bilder på va jag köpte igår oxå. så bloggar mer snart ;) pussen!♥
gammalt&gulligt

Kommentarer
Postat av: Yoeurs

jodå allt är bra med mig. :D

2011-05-29 @ 21:07:53
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0