OTROGEN

Att va otrogen är bland de värsta man kan göra, de e så många man sårar. Sig själv, personen man e otrogen mot, personen man e otrogen med & även andra personer kan bli sårade. Jag vet flera stycken som har haft en kille som har vart otrogen mot den & jag har själv vart me om de.

Min första reaktion var att det var jag som hade gjort fel, att det var fel på mig & att jag inte dög som jag var. Det är säkert en vanlig rektion av många, men egentligen så är det ju fel på killen & han är inget att ha om han inte kan hålla sig de han redan har.
Gränsen för att vara otrogen tycker jag är svår att sätta. Men jag tycker i princip att om man redan är tillsammans me en tjej och sen har en annan tjej på sidan av. Jag menar, man kan inte säga att "vid en puss", för jag kan pussa en killkompis, är jag otrogen då? Man kan bara messa me en tjej, snacka på msn o.s.v på "kärlekssätt" för att vara otrogen, tycker jag.
Var går gränsen för att vara otrogen?

Kommentarer
Postat av: AB PW

håller helt med dig!

2011-03-07 @ 15:03:11
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0