DEBATTEN

Jag har nyss suttit o kollat på debatten som va igår om bloggandet, & Kissie. Jag skrev ju ett blogginlägg tidigare om att jag inte tycker om Kissies beteende o.s.v, men jag måste faktiskt ta tillbaka lite och ändra min åsikt lite. Kissie, eller Alexandra, har inte tagit på sig nån roll som förebild, hon har inte skrivit under några papper. Hon skriver inte i sin blogg att alla ska äta barnmat och att alla ska gå och se ut som benrangel eller förstora brösten. Alexandra/Kissie skriver bara om sitt liv och vad hon gör.
En blogg är som en dagbok fast på internet och man ska kunna skriva om sitt liv uan att behöva ändra och ljuga o.s.v. Däremot så håller jag med hon Elaine & B.B-Linda, det man gör och står för sitter alltid kvar som en tatuering för resten av livet. Alexandra kommer inte bara kunna ändra sig helt en dag, det kommer att krävas mycket jobb och allt hon har gjort och sagt kommer alltid att finnas kvar.
Bild tagen från Gossips

Kommentarer
Postat av: Kerstin

sv: åh tack desamma! jo allt är bra, hur är de själv?:)

2011-03-05 @ 09:55:18
URL: http://kerstins.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Hon ser ganska konstig ut på video jämfört med bilder tycker jag :)

2011-03-05 @ 11:19:11
URL: http://exa.blogg.se/
Postat av: elin andersson

fin header, + blogg överhuvudtaget.

jag tycker själv Alexandra är cool, hon säger att hon bara provoserar i sin blogg hela tiden! hon är ju inte sån i verkligheten, strångt av henne att stå i mot all skit alltid !

2011-03-05 @ 23:15:09
URL: http://elintursch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0