ALEXANDRA "KISSIE" NILSSON

Kissie var me i debatt igår och jag har bara sett eftersnacket nyss och jag har helt ändrat uppfattning om henne. Vad är hon för människa egentligen?! Asså hon kan ju inte ha något innanför pannbenet! Jag blir så jävla upprörd för jag tycker att det är hemskt att en sån människa kan ha sån makt &  bli så framgångsrik.
Samtidigt så håller jag kvar på de jag sa förut, hon är smart på något konstigt sätt. Vem som helst kan inte göra det hon har gjort. Sen så tycker jag att det är sjukt fel att man ska kunna tjäna pengar genom att såra människor & hänga ut dom i ens egen blogg.
Och de här me att hon säger att hon inte måste vara en bra förebild. Nja, jag håller me henne. Man ska inte tvingas att vara någon man inte är och inte få säga och göra saker bara för att små tjejer ska ha en bra förebild, det är fel. Men man ska tänka på vad man gör och inte säga att man ska äta barnmat och så ut som ett benrangel för det är snyggt och tjocka är fula, det är däremot fel. Jag har bara en sak att säga: "Man får tänka & tycka vad man vill, men man får inte göra eller säga vad man vill"

Vad tycker ni om Alexandra/Kissie?



Kommentarer
Postat av: jennifer

SV: tack så mkt och dsm!:D

allt e toppen, självdå?:)

2011-03-04 @ 20:39:30
URL: http://jennifersund.blogg.se/
Postat av: clarabloggaR

Fin header!

Vad ska du hitta på i helgen?? :)

2011-03-04 @ 20:48:17
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Postat av: Emmelina

hehe jadå, hur är det själv?:)

Gå gärna in på min blogg och rösta på bilderna i senaste inlägget, uppskattar verkligen varenda röst! <3

2011-03-04 @ 21:42:12
URL: http://emmelinakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0