FARSTA C

idag har det var en uuundeerbaar dag! va uppe tidigt o åkte iväg o fixa lite saker först. åkte sen o hämta upp Jennifer. sen tog vi tåget till Farsta C & shoppade en massa jag, Jennifer & Emma. jag hitta allt jag behövde, så sjukt nöjd! åkte hem efter 4timmar, kom hem & tränade sen. fan va stolt jag e över mig själv! körde 5km joggingrunda & sen 20min crosstraining, bättre än ingenting ;) imorrn ska jag ju till Grönan me min kusin (TAGGAD SOM FAN!!) så skulle behöva förbereda lite för de. men, här får ni bild på de jag har köpt :)
Alla trosor tsm kosta 250kr, från GinaT. BH 99kr, från Cubus


Over-size linne 99kr, från BikBok

Kommentarer
Postat av: livettaraldrigslut - Ronja & Caroline

Sv; tack! :)

2011-06-20 @ 21:12:54
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0