BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT

Vänskap-
Vad heter din bästavän? Blir nog mera "dina bästavänner", Kally Moa Jennifer & Carro
Vem var du senast med? Moa
Vem ringer du när du är riktigt ledsen? Moa
Har du förlorat en vän under 2011? Ja
Är du med någon just nu, isf vem? Nej
Vad hette din första kompis utanför släkten? Denize & Pontus har jag ju känt sen jag föddes så måste vart dom
Vem snackade du senast i tfn med? Mamma
Vem utav dom fick du senast sms av? Moa
Vänskap-
Vad heter din bästavän? Blir nog mera "dina bästavänner", Kally Moa Jennifer & Carro
Vem var du senast med? Moa
Vem ringer du när du är riktigt ledsen? Moa
Har du förlorat en vän under 2011? Ja
Är du med någon just nu, isf vem? Nej
Vad hette din första kompis utanför släkten? Denize & Pontus har jag ju känt sen jag föddes så måste vart dom
Vem snackade du senast i tfn med? Mamma
Vem utav dom fick du senast sms av? Moa
Kärlek
Är du kär? Nej
Vad heter han isf? -
Har du kille? Nej
Vad hette din första kille? Gosh.. Ingen aning!
Hur många gånger har du varit riktigt kär? 1 gång
Har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det? Ja
Älskar du någon just nu? Mina kompisar & min familj ja
Har du gråtit över någon du inte kunnat få? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du hållt någon i handen? Ja
Har en kille sagt face2face att han älskar dig? Nej
Mobil-
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Mamma
Vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån? Okejj :)<33333333/Moa
Vem skrev du senast sms till& vad stog de? Går det bra att åka typ vid ett på fredag? :) /Carro
Vad har du för mobil? Xperia x10 mini pro
Vilken färg? Svart & Rosa
Hur många kontakter har du? Orkar inte räkna
Familjen-
Hur många är ni i din familj? 3st
Vad heter dina syskon? Har inga
Har du en storasyster? -
Har du en lillasyster?-
Har du en storebror?-
Har du en lillebror?-
Har du en tvilling?-
Är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?-
Annat-
Vad ska du göra imorgon? Kanske åka o bada me nåra cheyer
Vad har du på dig just nu? Shorts & Linne
Har du kul just nu?- Inte så :)
Vad ska du göra nu? Typ inge
Tagen av: Lollo

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; jag svarar på kommentarer och sånt.. Själv?

2011-06-29 @ 20:12:55
URL: http://moaemilssons.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: ja just nu sitter jag ute i solen hemma hos mamma ska snart fixa lite mat, själv då? :)

2011-06-29 @ 20:18:27
URL: http://josefinkarlssson.blogg.se/
Postat av: penny

gör inte mycket alls kom nyss hem från affären :) var tvungen att köpa mig en cola i värmen haah :) Vad gör du då?

2011-06-29 @ 20:20:14
URL: http://pennylicious.blogg.se/
Postat av: Jennifer Victoria

Sv: Tack! Jo, hur är det själv? :)

2011-06-29 @ 20:25:13
URL: http://ingenexistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0