2a JUNI

blää min uppdatering suger! men har inte haft tid idag. började morronen me ridning på TuRK me världens bästa torsdagsgrupp. dock så gick de väl skit för mig på lektionen, jag & Alinda går verkligen inte ihop. iaf, sen blev de hem & fixa mig sen vidare till Järfälla för att fira min kusin Anna & min farbrors fru Mia. uurmyys va de! satt ute enda fram till halv tio i bara t-shirt! ;o sjukt varmt e de! näe, nu ska jag snart sova. vi får höras mer imon, sov gott! :)
min söta lillkusin Sara :)


min fina kusin Anna :) fast bilden är från förra året när hon tog studenten

Kommentarer
Postat av: Tess:)

allt bra med dig? :)

2011-06-03 @ 16:12:05
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0