SLUUT

Är helt slut efter idag! Så jag sket i att blogga för att jag inte orka. Var ju i Globen idag me jennifer & hennes lillsyrra Nattis, trevlig chey de där! Hade de sjukt kul iaf & efter de så gjorde jag Nattis glad o tog me henne & Jennifer hem till mig o gjorde en liten film som vi gjorde förra sommarn. Så jag har haft de trevligt idag :)
Haha stackars Jennifer, jag nästan skrek åt henne att hon skulle sitta helt still för att jag ville ha en perfekt bild från donken, inte lätt att vara kompis me en bloggare ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi bra att du tycker det, klickade precis hem det :D



sv; varit i stallet och på hööks och shoppat själv :D?

2011-01-07 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0