LISTA- DET HÄR Ä JAG

KÄRLEK

[X] Du har gråtit för att du varit kär i en idiot

[X] Du har sårat nån så de börjat gråta.

[X] Nån har sårat dig så du börjat gråta

[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år

[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

Tumblr_ldabxgiwq41qbcp0yo1_500_large

ÄRLIGHET

[X] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[X] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[ ] Jag har smygit ut utan lov.

[X] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[X] Jag har en hemlighet som ingen vet.

[X] Jag har fuskat i ett spel.

[/] Jag har struntat i ett prov.

[X]Jag har fuskat på ett prov

 

 

DÅLIGA TIDER

[X] Jag har druckit alkohol

[ ] Jag tar mediciner mot depression.

[X] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.

[X] Jag har vaknat gråtande.

[X] Jag har somnat gråtande.

 

1253565864819_f_large

 

DÖDEN

[/] Jag är rädd för att dö.

[X] Jag hatar begravningar.

[ ] Jag har sett någon dö.

[X] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[ ] Någon nära till mig har begått självmord.

 

Tumblr_leoxpgdwql1qbyi3no1_500_large

 

MATERIALISM

[X] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.

[X] Jag äger något från H&M.

[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.

[ ] Jag äger något från Diesel.

 

 

RANDOM

[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[ ] Jag ser på nyheterna.

[ ] Jag dödar inte insekter.

[X] Jag svär ofta.

[X] Jag sjunger i duschen.

[X] Jag är en morgonperson.

[ ] Jag betalade för min rington.

[/] Jag är petig med grammatik.

[/] Jag är en sportfanatiker.

[/] Jag är bra på att baka

[ ] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.

[ ] Jag vet hur man skjuter.

[X] Jag skrattar åt mina egna skämt.

[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.

[ ] Jag är bra på matematik.

[X] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet

[X] Jag är kittlig.

[ ] Jag älskar mörk choklad.

[/] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.

[X] Jag är bra på att minnas ansikten.

[ ] Jag är bra på att minnas namn.

[ ] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv

HÄLSA

[ ]Jag föddes med en sjukdom.

[ ]Jag har fått stygn på ett öppet sår.

[ ] Jag har brutit ett ben i kroppen.

[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.

[X] Mina visdomständer har tagits bort.

[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.

[ ] Jag har haft vattkoppor.

[  ] Jag har haft/har astma.

 

ERFARENHETER

[ ] Jag har tappat bort mig i min hemstad

[X] Jag har sett en fallande stjärna.

[X] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.

[X] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.

[ ] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.

[/] Jag har sparkat en kille mellan benen.

[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan

[X] Jag har lekt sanning eller konsekvens.

[X] Jag har medverkat i en teater.

[X] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.

[ ] Jag har sett norrskenet.

[ ] Jag har suttit på ett tak på natten.

[X] Jag har aprillat någon.

[X] Jag har åkt taxi.

[X] Jag har ätit sushi.

[ ] Jag har åkt snowboard.

 

UTSEENDE

[X] Jag är kortare än 170cm.

[X] Ibland tycker jag att jag är ful

[/] Jag blir lätt brun.

[/] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[ ] Jag har en tatuering.

[/] Jag är osäker över mitt utseende.

[X] Jag har haft/har tandställning.

[ ] Jag har glasögon/linser.

[/] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[  ] Jag har mer än två piercingar.

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[ ] Jag har fräknar

Tumblr_l1c7w7dat91qzne5lo1_500_large

FAMILJ

[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[X] Jag vill ha barn nån dag.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

va härligt joo tack det är toppen sj då?

2011-01-08 @ 23:28:58
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Nina [Earthangel.blogg.se]

- Okej :)



Har just kommit hem till mamma, sen så har jag varit en sväng på stan osv idag. sjd? :)

2011-01-09 @ 16:23:07
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0