HAHA, SÅ JÄKLA SKÖN!


(Carro sitter länge på matten o kollar på mina BH-band, till slut så frågar jag vf hon stirrar)

Carro: Har du ny BH?
Jag: Näe du vet de finns nåt som heter att tvätta?
Carro: Aa sant, fast en BH kan man ju ha mer än en dag.
Jag: Jaa de kan man
Daniel: Va? Byter inte ni tjejer BH varje dag?!
Carro: Näe?
Daniel: Men BH e ju som kalsonger, sånt byter man ju varje dag!
Carro: Men, det är ju inte samma sak direkt..
Lukas: Men dom blir ju skitäckliga! De blir ju en massa tuttsvett!

Haha jag trodde fan att jag skulle garva ihjäl mig!
Haha, killar ni e bra konstiga ibland!

Kommentarer
Postat av: wilma

haha vilken humor,



sv: nice :) jag tror jag faktiskt ska vara hemma, har världens mensverk som inte går över haha :( dusjälv ?

2011-01-28 @ 18:45:36
URL: http://wilmaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0