SVERIGES STORBLOGGERSKOR PÅ FINEST AWARDS

Kenza Zouiten

Jag tycker att Kenza va riktigt snyggt klädd. Allting gick jättefint tillsammans & det var ändå inte för mycket. Riktigt snyggt, älskar sminket&håret oxå! 8/10p
Alexandra "Kissie" Nilsson

Njaa, jag vet inte riktigt. Matchningen va riktit usel! Tycker att det såg mest slampit & billit ut. Nej usch, inte snyggt. 3/10 poäng
Tyra Sjöstedt

Jag gillar klänningen & Tyra e skitsnygg som vanligt, men. Skippa accesoar-grejjen på armen, den blev liite för mycke för min smak, annars snyggt! 6/10 poäng
Isabelle Strömberg

Jag tycker om Isabelle's outfit, dock så syns det att hon inte är van att bli fotograferad på röda mattan, enligt mig. Klänningen var snygg & de va bra matchat me ringar, skor, smyckan o.s.v. Dock så tycker jag att hon skulle skippat den stora svarta väskan. Poäng: 5/10 poäng
Paulina "Paow" Danielsson

Hittade tyvärr ingen röda mattan bild på Paow, men den här får duga. Jag tyckte att Paow va snygg, men det var inte gala-aktigt. Det var mer "Hej jag ska på ett möte" Tyckte att hennes outfit var tråkig, tyvärr. 6/10 poäng

Kommentarer
Postat av: Anonym

DANIEL PARIS ÄR SÖTAST AV ALLA SOM VAR MED PÅ FINEST AWARDS! :)

HAHA!

Sv: Jorå allt är bra själv då ? :)

2011-02-03 @ 20:03:45
Postat av: Modelover-Sveriges fetaste modeblogg!

aww tackar, ja det är bra med mig, du?

2011-02-04 @ 14:58:24
URL: http://modelover.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0