SVAR PÅ TAL

Tssh! Vfr läser du Kissies blogg om den nu är "skit" ?! Höll på att nästan börja garva när jag läste din kommentar
"Tssh! Vfr läser du Kissies blogg om den nu är "skit" ?! Höll på att nästan börja garva när jag läste din kommentar"
Anonym
Jadu, av ungefär samma anledning som mer än häflten av alla hennes läsare? Hennes blogg e jävligt underhållande, även om jag inte gillar människan. Och jag har inte ens sagt att hennes blogg e skit? Hon & hennes blogg är underhållande, även om jag inte gillar henne. Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: oj, har aldrig vart med att nån vart otrogen mot mig så vet ej hur de e :/

2011-02-21 @ 18:36:21
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: Madeleinee

sv: inte mkt, skolan sj?



Håller med, hennes blogg är verkligen underhållande även om man inte gillar henne. :P

2011-02-23 @ 15:41:20
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0