25e APRIL

Gomorrn på er!♥ Elr jag har vart vaken i nåra timmar nu typ. Jag har pratat me min bästaste Jennifer hela morronen och letat häst till ikv. Ikv så ska jag, Jennifer & Erika rida ner till havet. Och ikv så sitter jag inte på min underbara lilla Dina utan jag ska prova en helt ny häst. Spännande värre! Det är Frostros jag ska prova på, så vi hoppas på att det går bra. Hon verkar ju hur fin som helt så de ska nog gå bra :) Men vi ska inte åka iväg till stallet förrän vid halv fyra så fram tills dess så tänkte jag bara ta de lugnt, käka lite & byta om. Men vi hörs mer senare, puss!♥



Kommentarer
Postat av: Louise

okej :)

2011-04-25 @ 13:40:24
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0