19e SEPTEMBER

Hej igen alla mina små sötnosar ♥

Var tvungen att lugna mig lite där, men nu är jag lugn (om jag nu någon gång kan vara lugn). Iaf, nittonde september idag och jag börjar känna att det verkligen är höst och att jag faktiskt fyller år om bara några veckor. Jag älskar faktiskt hösten, det är så himla mysigt och skönt!
Om ett tag så ska jag ta en promenad med Skrållan, har saknat min lillskit ♥ Om jag får med mig mami också så får Zorro följa med :)
Enkelt men skönt :) ♥

Förresten, val idag ju. Bara jag som är moderat? Hoppas verkligen att alliansen vinner! Om dem rödgröna vinner så kan vi ju bara säga hejdå till fina duktiga Sverige och välkomna ett rent skitland :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg! Läs och kommentera gärna min! :)

2010-09-19 @ 13:20:41
URL: http://angieclemen.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack så mycket =) Allt bra ?=)

2010-09-19 @ 15:30:56
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0