-

Mina två favoriter i den här kategorin blir Kenza&Tyra eftersom det är deras bloggar jag läser och som jag kan säga något om. Men jag tror ändå att jag lägger min röst på Kenza. Det känns som om det är hon som har kämpat mest med sin karriär medan Tyra åkt lite på en räkmacka in i bloggvärlden.
Vinnare: Kenza



Det känns som att det är tre stycken jag vill sätta ut här som vinnare. Både Amir, Foki & 17 år & trebarnsmamma vill jag lägga min röst på. Alla tre känns som tre stora förebilder och inspirationskällor för säkert många. Det här var en riktigt svår kategori men min röst läggs nog ändå på Foki eftersom det är hon som har inspirerat mig en gång i tiden ;)
Vinnare: Foki



Av alla dem här fyra programmen så har jag bara sett två: Glamourama och Bella & Tyra show. Glamourama vart jag inte särskilt imponerad av så min röst lägger jag på Bella & Tyra show. När det var intressanta gäster så var faktiskt programmet riktigt bra och jag tycker tjejerna har gjort ett bra jobb :)
Vinnare: Bella & Tyra show

Kommentarer
Postat av: F

Sv: tack så mycket ska försöka mitt bästa :)

2010-09-13 @ 22:41:06
URL: http://friidaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0