BILDER FRÅN VÄSTERÅS

Hahahh en suddig bild på Lina ;) ♥


Världens sötaste Frida :) 


Bella va lite trött, men låtsades va pigg ;) 


Jennifer va inte bara liiite trött efter matchen ;) 


Carro, mobilnörden ;) 


Kan bara säga att alla va sjukt trötta efter matcherna ;) 


Lollo inte bara liite koncentrerad ;) 


Hahahh vi hittade en kundvagn vid planen xD 


Vi stannade o köpte godis på en skitstor godisaffär o Nina köpte godis för 160 kr,
här har hon bara börjat plocka ;) 


Skojjar inte när jag säger att de fanns SJUKT mycket godis :O 


Påväg hem, VILLE INTE! :( 


Här sov Jennifer&jag o jag tyckte att vi matcha så fint så jag va tvungen att ta kort
på de ;) 


Bella va en duktig chey o pluggade :D 


Några av tjejjorna :) 


Här sov vi :D 


Emma&Mickan blev barn på nytt ;P 


Carro va helt slut efter att ha bäddat sin säng xD ♥


Innan discot :D 


Fina cheyer  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0