STRESSIGT JUST NU

Hej finisar ♥
Måste att jag säga att jag älskar & beundrar er som varje dag läser min blogg trots att jag kanske bara har tid att slänga in två inlägg varje dag och knappt hinner svara på era söta kommentarer, mycke kärlek till er ♥
Iaf. Idag så har jag haft det sjukt stressigt. Besöket på tingsrtätten SÖÖG! HUr jävla kul är det att sitta i en sal & få se på en skärm hur folk disskuterar IP-adresser? Nej, inte alls kul! Efter det s åblev det stallet och rida i mörkret med Kattis & Jennifer på Dina. Rätt kul faktiskt att trava på en väg och inte veta hur den ser ut ;)
Efter de så var det föräldrar&spelar-möte. Så nu är jag helt slut .. ♥
Gammal bild, har lite bildbrist vettni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0