-

♥ Jag vet att ni bara säger det för att ni bryr er om mig, men jag skiter faktiskt i vilket som
Jag kommer göra det, fast ni säger att det är farligt
Jag är sån, jag tänjer på gränsen tills den spricker
Då mår jag skit
Men låt mig få må skit, låt mig få lära mig av mina misstag
Jag har redan gjort ett misstag, men jag kan inte sluta leva för det
Jag gör farliga saker varje dag
Jag kan bli avslängd från hästen & dö o de finns massor av saker som är lika livsfarliga
för mig som det här är
Men snälla, jag lyssnar på era ord & tar åt mig, men låt mig göra det här för det är de enda
jag vill ♥

Kommentarer
Postat av: Laila

fint kort :)

2010-11-09 @ 21:45:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0