MINA NYÅRSLÖFTEN

När jag för ett tag sen skrev om Mina drömmar så skrev jag om det just då för att det va nåt som jag drömde om, jag trodde inte på att drömmar skulle gå i uppfyllelse. Men sen så va det en tjej som kommenterade & sa att hon hade drömt om att jobba som make-up artist i USA o hon kämpade för de & de gick i uppfyllelse lixom och jag e så glad över att hon gjorde de för annars hade hon inte fått mig att inse det här. Drömmar går inte i uppfyllelse bara sådär, man måste kämpa för det.
Så mitt nyårslöfte till mig själv är att kämpa för mina drömmar. Om jag börjar kämpa nu så kanske jag är där om 10 år, vem vet? Så det jag vill säga till er är:
Sikta mot stjärnorna, så kanske du kommer till trädtopparna ♥

Tumblr_l1wyz7bkht1qa9f79o1_500_large

Kommentarer
Postat av: kim

Tack ;)

Jodå, de e bra :D Sj?

2011-01-02 @ 17:30:38
URL: http://kiom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0