BILDBOMB: IDOLFINALEN 2010

Innan alla kom in så tog jag lite kort på scenen, läktarn o.s.v & här är tre bilder:
Elin Blom sjöng innan finalen började, hon var faktiskt mycket bättre live än vad hon är när man bara ser
henne i TV:
I öppningsnumret sjöng alla utröstade idoler ett medley tillsammans. Här här ni bilder på Olle, Weise &
Daniel:
I pausen så sjöng Olle samma låt som han sjöng på sin auddition "No Diggity" & det var sjukt mäktigt hur
han bara med sin röst och en gitarr kunde underhålla hela Globen:
Bilderna nedanför är på Jay efter & innan han sjöng "Higher". Det framträdandet var nog faktiskt ett av
hans sämsta i hela idol p.g.a att han valde helt fel låt, väldigt synd i finalen också.
Här sjunger Jay "Like a prayer" & det här var absolut det bästa han någonsin gjort och det var tusen
gånger bättre live än det var när jag såg på TV4 Play nu:
Äntligen lite bilder på Minnah! Hon ville inte fastna på bild riktigt under kvällen och dessutom så tycker jag
att hennes styling inte va så snygg heller:
Här sjunger Jay vinnarlåten "Dreaming people" och det gjorde han riktigt bra, men tycker att Minnah gjorde
den bättre:
I pausen så sjöng Linnea och hon var faktiskt jävligt bra. Tidigare så har jag bara tyckt att hon va jobbig
men hon e riktigt snäll, jordnära & duktig:
Det här är nog dem bästa bilderna jag har på Minnah. Här sjunger hon "Dreaming people" och hon gjorde
den faktiskt bättre än Jay och jag önskar att det hade vart hon som hade fått spela in den:
I långpausen så skrev idolerna autografer och jag passade på att få Olles & Daniels autografer, jag fick
även en kram av Linnea & Daniel. Kramen av Daniel va nog ett av de bästa sakerna på hela kvällen♥
Tre spontana bilder jag tog som jag vart rätt nöjd med:
Första bilden är tagen precis innan man fick reda på vem som vann, andra bilder är tagen precis när Jays
namn ropas ut & tredje bilden är tagen precis efter Jay vann:
Två bilder från när idol eftersnack spelades in och en bild på Linda när hon skrev autografer:
Som jag tidigare sa så får inga bilder tas utan att fråga. Det är sträng copyright på alla bilder
och känner jag att det går för långt så kommer en polisanmälan att göras.

Kommentarer
Postat av: Josie

Tack :) Det är bara bra! Själv då?

2010-12-11 @ 16:47:52
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: Tack så mycket :) Det är bra hur är det själv?



Var det kul på idol? :)))

2010-12-11 @ 17:49:32
URL: http://johannawallden.webblogg.se/
Postat av: Elina

tack! det är bra, själv? :)

2010-12-11 @ 18:01:12
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: felicia

gilla !

2010-12-11 @ 18:48:38
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0