100 SAKER

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linnea, Gunnsan & Kortis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Mitt hår (a)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag tänker efter istället för före 

4. Detta är jag rädd för:
SPINDLAR !!!!!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, choklad & automatisk fettförbränning

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Vissla, gymnastik som man gör på gympan & operera ett djur eller en människa

7. Detta tycker jag om att göra:
Sjunga, va med folk som gör mig glad & stallet

8. Detta vill jag göra just nu:
Ingen aning..

9. Bästa känslan:
Att vara kär, jävligt nöjd eller glad

10. Värsta känslan:
Ångest

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Snäll (?)
12. Är jag kär just nu?
Inte på det sättet

13. Jag vill gifta mig:
JA

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Gifta mig, sjunga på en scen & va nöjd me mig själv

15. Min käraste ägodel:
Mobilen ♥

16. Något jag vill ha i present:
Ny kamera, nya ridstövlar, ländtäcke m.m

17. Detta har jag på mig just nu:
Tjocktröjja, leggings, strumpor & underkläder

18. Favoritkläder:
Ingeen aning..

19. Favorit djur?
Häst är bäst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Ingen speciell musikstil, bara vissa låter med texter som tilltalar mig

21. Favoritlåt just nu:
What you waiting for-Gwen Stefani

22. Roligaste ämne i skolan:
Musik!

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Ingen aning..

24. En bok jag gillar:
Egoboost av Blondinbella

25. En film jag älskar:
Sandor slash Ida

26. Favorit tv-program?
Kungarna av Tylösand

27. Favoritdoft:
Killparfym eller häst

28. Detta äter jag gärna:
Tacoos & Choklad

29. Dricker helst:
Cola eller Cider


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand

32. Färg på mina ögon:
Blå/Gröna

33. Min längd:
1.63 cm

34. Jag tror på:
Mig själv? ;)

35. Jag spelar:
Fotboll & Rider

36. Person jag beundrar:
Måånga

37. Så här bor jag:
Villa med mamma&pappa

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen aniiing, mamma som sköter sånt ;)

39. Det här tänder mig:
Kukar! Näee skämta bara ;)

40. Det här gör mig avtänd:
Äcklig andedräkt

41. Favoritfärg:
Roosa!

42. Favoritcitat:
"Allt är värt ett försök"

43. En hemlighet jag vet:
Kan jag ju inte berätta här :P

44. Bästa present jag fått:
Svår fråga.. Min data tror jag ;D

45. Senast köpta skiva:
Köpte inte utan fick men Idolskivan 2010 signerad 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt hår

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mycke..

48. Udda förmåga/egenskap:
Ehm, ingen aning xD

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
De smidigaste som finns ;) Näee vet faktiskt inte..

50. Vad lyssnar du på just nu?
Lyssnar inte på nåt just nu :P

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har handlat & ridit, ska sova

52. Var är dina föräldrar födda?
Pappa-Gävle & Mamma-Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Anti-virus program

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Tacobar! Eller Jensens Bofhaus :)

55. När badade du i en pool senast?
För nåra veckor sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jupp :)

57. Hur många barn vill du ha?
Två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
No idea..

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Moderaterna!

60. Vad har du för TV-kanaler?
En maaaassaaa

61. Har du åkt moped någon gång?
Hmm, tror de

62. Har du busringt någon gång?
Men jaa daah?

63. Har du fått felparkeringsböter?
Haha näee, bara vart me när mamma fick ;)

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Kanske fallskärm

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA

66. Har du en egen trädgård?
Jupp, eller asså familjens

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Phineas & Fearb in my heart asså :D ♥

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Neej, vem fan kan de? xD

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmm, svårt fråga..

71. Favoritpizza?
Vanlig me  skinka 

72. Chips eller popcorn?
Chips!

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte ens läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha näee?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Neejj

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Faster & Pappa idag, åt Fish n Chips :)

78. Favoritchoklad?
Marabou!

79. När röstade du senast?
Asså vadå vilken röstning som helst eller? Idolfinalen :P

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras :)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jaa :P

82. Är du bra på matlagning?
Njaa, sådär

83. Klarar du att tanka själv?
Haha kanske, har aldrig provat ;)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på Tv?
Hahah näee

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jaa, eller typ

87. Vad var det senaste du handlade?
Julklappar :)

88. Har du kräkts offentligt:
Nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Hitta den sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej

91. Har du ringt något betalnummer:
Jaa

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Ja, jag är det ?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Pappa för flera år sen

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Njaa sådär

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Ingen aning, har inte lyssnat

96. Vad har du i din väska:
Suck, ska vi ta de här igen?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Messar

98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag har jullov!

99. Var hittade du den här listan:
På söta Erikas blogg http://lifecontinues.blogg.se/

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Vilka som helst :D

Kommentarer
Postat av: emilia

herregud vilken lång lista :)

2010-12-23 @ 08:43:04
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hhi jo bara bra :) själv?

2010-12-23 @ 08:47:27
URL: http://emmababy.se
Postat av: bitterfittan

hatar spindlar hehe

2010-12-23 @ 10:32:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0