LINNEA ÅSTRÖM

Jag heter Linnea och det är jag som driver bloggen liinneaaz.blogg.se. Tidigare hade jag bloggen chinniee.blogg.se, men bloggar ni härifrån. Min gamla blogg finns kvar för er som vill gå tillbaka och läsa mina gamla inlägg.
Så vem är jag?

Mitt namn är Linnea Viola Åström. Jag är 12 år och föddes år 1997 den 6;e oktober på Huddinge Sjukhus. Jag bor söder som Stockholm i en liten "by" som heter Tungelsta. Där bor jag med min mamma&pappa, nej jag har inga syskon och det är inget jag saknar just nu.
På min fritid så bloggar jag (såklart), rider, spelar fotboll, är med mina vänner m.m. Jag är som vilken tjej som helst. Jag har ridit sen jag var fem år och jag älskar det. Jag rider på ridskola och har en sköthäst som heter Wilhelm Tell (men kallas för Ville). Han är mitt allt och jag älskar honom av hela mitt hjärta. Fotbollen har jag hållit på med sen jag var åtta år och jag spelar i Tungelsta IF. Mina vänner som jag umgås med är många, men dem som står mig närmast är Carro&Jennifer. Jag träffade dem på dagis och dem är som mina systrar båda två, älskar dem så sjukt mycket.
Jag tycker att det är skitsvårt att beskriva min personlighet. Jag är väl en rätt glad tjej. Även om jag inte alltid lyckas så försöker jag tänka positivt och se något positivt med allt. Som sagt så  är jag oftast glad, men även jag kan vara riktigt sur, och när jag väl är sur så är jag världens bitch. Jag älskar att provocera. Missförstå mig inte nu, jag tänker inte bli nästa Kissie, men lite provocering här och där är bara kul tycker jag.
Det är väl det jag kan berätta om mig, hoppas ni förstår lite hur jag är och vill följa min blogg ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0