AVUNDSJUKA JÄVLAR

Det här är helt sjukt. Tänk hur jävla fittigt det är att skriva en kommentar, bara om hur ful och äcklig en människa är? Har inte människan som skriver kommentaren något liv eller? Måste hon sitta och klanka ner på andra för att själv känna sig fin och bra eller? Jag blir inte ledsen, jag får inte sämre självförtroende, jag bryr mig inte vad ni säger om mig. Jag kommer fortsätta vara mig själv, vad ni än säger.

Jag håller alltid en fasad uppe, på bloggen, i skolan, i familjen, ibland t.o.m med mina vänner. Den fasaden visar inte vad jag har gått igenom, allt skit som bryter ner mig bit för bit, varje dag. Alla säger: "Men du vet inte hur det är, du som har det så lätt". Men de ska jag fan säga er, det har jag inte.

Ja, jag har vart självmordsbenägen.
Ja, jag har nästan blivit våldtagen.
Ja, jag var inne i en period då jag bråkade med mina föräldrar varje dag.
Ja, jag har komplex över mycket.

Ser ni, ingen är perfekt! Alla har sina brister. Men vi får inte låta det bryta ner oss själva. Alla som bloggar får minst en gång i veckan en elak kommentar. Grejen är att man inte får ta åt sig. Man får inte tänka: "Det kanske är sant att jag är fet" eller "Jag kanske har ett fult ansikte". Man ska bara se förbi det och fortsätta framåt.

Så snälla. Till er som skriver elaka och kränkande kommentarer, tänk på hur ni skulle känna er om ni fick en likadan kommentar.


Var bara tvungen att skriva av mig. Andra dagen i skolan idag. Rätt okej faktiskt. Vad har ni gjort idag mina små fina sötnosar? :) ♥

Kommentarer
Postat av: Josse!

Jag håller med dig!

Dom som skriver elaka kommentarer å säger taskiga saker är bara avundsjuka!

2010-08-24 @ 15:05:46
URL: http://jossansfanblog.bloggsida.se/
Postat av: elsa

men gud vad fjantig du är vill du att folk ska tycka synd om dig nu? pajas...haha buhu jag har nästan blivit våldtagen..ibland önskar man att du blev det.

2010-08-24 @ 19:42:29
Postat av: simone

usch vad dåligt :/

2010-08-27 @ 13:48:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0