ANA GINA

Dags att dissa ännu en person. Känns som om jag bara tänker negativt och
dissar personer hit och dit hela tiden, men måste bara få säga vad jag tycker
och så.

Den här tjejen jag ska dissa nu heter Ana-Gina. Tror att dem flesta vet vem hon är, men
tänker förklara för dem som inte vet. Tjejen driver en blogg där hon först blev känd när
hon spelade muslimen eller (vafan de nu va) Khadidje. Där driver hon med en speciell
religion o.s.v. Nu är hon väl mer känd för sina åsikter och grejs.
Efter ett tag så började hon hitta på nya karaktärer som Svennemorsan m.m. I början
tyckte jag att videosarna med Khadidje var riktigt roliga, att Ana Gina var en skitbra
förebild för att hon inte super sig full varje helg o.s.v, men sen tröttnade jag. När
fler och fler åsiktsinlägg kom där hon bara försvarade sig mot att: "Klaga inte på att
jag inte dricker, röker o.s.v bla bla bla" så vart bloggen tråkig, hon blev tråkig.
När sen Paow dissade henne och skrev varför så började jag också tänka på varför
egentligen bloggen blev tråkig. Ana Gina var som ett helgon, hon gjorde inget fel, inget
dumt, men egentligen så gjorde hon det, hela tiden. Hon drev ju med sin egen religion,
ljög öppet i bloggen, klankade ner på andra för att dem drev med andra religioner och
grejs när hon själv gör de.
Om vi nu klagar på Kissie för att hon ljuger och inte är sig själv, varför gör vi inte det med
Ana Gina då? Förlåt, men jag gillar verkligen inte Ana Gina. Hon är ett pain in  the ass och
jag gillar hellre Kissie än Ana Gina, PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0