IDAG & IGÅR

Okej, nu ska jag berätta va jag har gjort dom här två dagarna

Tisdag: Åkte in till Grönan me min kusin. Hade de skitkul & vi åkte väl hem vid åtta typ. Rätt tidigt men va helt jävla död. Drog ut me Moa & sen sov jag hos henne. Grym dag igår asså!
Onsdag: Åkte me Moa till hennes sjukgymnast imorse o vi kom väl hem vid typ två-tre. Glömde nyckel smart som man e så drog till grannen o gick ut me hennes hundar. Nu så har ja duschat & ska bara ta de lugnt ikv :) Imon blir de filmdag hos Moa!♥
Skiitgammal & failad bild men, jag älskar dig gmn!♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv : tack så jättemycket söta du ! :)

2011-06-22 @ 21:00:27
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0