DÅÅÅÅLIG BLOGGNING

Heej sötnosaar!♥ Förlåt för dålig uppdatering men har varken haft tid elr orkat. Tänkte berätta om va ja har haft för mig lite:
Måndag kväll: Grillkväll me bruudarhnaa! Vi käka, snacka & körde kubb. Hade de skitkul o dom sista drog väl hem vid halv ett. Kally & Moa stanna hos mig o vi körde lite kort o satt o snacka ett tag. Sen kolla vi film o däcka vid halv fyra.
Tisdag: Drog me Moa & Carro t Skogås o träffa Filip & Anton. Gick väl mest runt, haha de sjuka va ju att ingen av mig, Moa & Carro hade vart i Skogås förut. Så lite grymt att vi hitta helt själva sen ;) Sen så drog vi hem vid sex typ och Moa o jag spenderade kvällen tsm.
Nu så ska vi snart ta tåget för att springa lite ärenden. Blir först tandis i Farsta, sen lunch i stan & sen frisören. Vi hörs mer ikv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0