SVAR PÅ LÄSARFRÅGA

Jag har fått många frågor om vad jag tränar o.s.v så tänkte ta och svara på dem nu ;)

Fotboll- Har tränat fotboll sen jag var åtta år. Har i hela mitt liv spelat i Tungelsta IF och trivs. Jag började spela fotboll för att Jennifer tränade och då ville jag också ;) I början spelade jag back, sen så gick jag över till att spela forward för 1 ½-2 år sen. Trivs bäst som forward och trivs verkligen i laget också :)
Ridning- Jag har ridit sen jag var fem år gammal (skulle fylla sex). Den första hästen jag red heter Arcansas och jag kommer aldrig glömma mina första gånger på ridningen. Jag älskar ridningen, ridgruppen och hästarna, det är bland det bästa jag vet. Det kommer finnas i mitt hjärta för alltid. Förutom att gå i en vanlig ridgrupp varje torsdag så rider jag i en dressyr-grupp varannan onsdag. Tycker verkligen att det är skitkul! Jag har en sköthäst som heter  Ville och han  e mitt allt <3 Annars så är Schagor och Pållan två hästar jag verkligen älskar också <3
Undrar ni nåt mer så är det bara att fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0