8e MAJ

Jag måste nog va världens sämsta bloggerska, min uppdatering suger ju hästballe! På tal om hästballe så va jag i stallet idag, båda stallen faktiskt. Först på ridskolan där jag hade stalljouren me världens bästa torsdagsgrupp, + Linnea såklart. Sjukt kul, faktiskt. Efter jobb där så va de bara att åka vidare ut till Årsta där det gick lite sisådär me Dina idag. Hon hade rätt bra galopp, men traven va skit. Ingen tölt blev de idag heller.. Men vi tar igen de nästa vecka, nu lite bilder från dagen :)
JAG HAR BILDBEVIS PÅ ATT JENNIFER JOBBA!

'
Världens finaste dressyrhäst♥




Haha förlåt Erica & Evelina, men ni båda såg ut som två kioskmongon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0