26e MARS

Gud va dålig uppdatering asså, men jag har inte haft tid. De här blir nog ett långt inlägg för ska berätta om igår kväll & idag. Igår kväll så åkte vi alla tjejer ut till Bellas farmor. Först så käka vi pizza & Bella öppna sina fina presenter. Jag & Moa gav Bella ett iPhone-skal som vi hade fixat så fint själva. Efter de så bada vi bastu & satt o snacka i evigheter om typ allt o inget. Vid tio så drog vi hem t Bella, kolla på film & snacka ännu mer. Tack tjejer för bästa kvällen på länge!♥ Imorse så hämta mamma mig hos Bella så åkte vi till Port 73. Tycker inte att det är så jättebra egentligen men hittade ändå en tröjja, ett par skor & ett par solglasögon. Ni får se bilder på det sen. Nu kommer lite bilder från igårkväll;
PIZZA!! Kan säga att de vart vääldit mycke kvar


Herregud va jag ser bredaxlad ut! Men bjuder på den ;)


En till bild på mig & min skrutta, de här e typ enda bilderna på oss tjejer som jag kan lägga ut här, alla andra ser ju helt mobbade ut!


Haha omg tyckte den såg så ensam ut så va tvungen att ta kort på den så den inte
skulle känna sig utanför, snäll jag e va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0