BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1:
färg 2:
färg 3:
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
Fått ditt hjärta krossat:
Träffat någon som förändrat ditt liv:
Fått reda på att någon har pratat om dig:
Kysst en kompis:
BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn:
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Vilken tid vaknade du idag:
Vad gjorde du igår runt midnatt:
Någonting som du längtar till:
Senaste gången du träffade din pappa:
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:
Vad gör dig irriterad just nu:
Långt eller kort:
Vad gillar du gällande dig själv:
DIN FÖRSTA:
Operation:
Piercing:
Tatuering:
Bästa vän:
Sport:
Husdjur:
Vaccination du minns:
Förälskelse: .
Alkohol du drack:
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Kramar eller pussar:
Kortare eller längre:
Romantisk eller spontan:
Tatueringar eller piercingar:
MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: ROSA!!♥
färg 2: Vit
färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ibland, ibland inte
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Låg hemma o grät, sad I know
Vilken tid vaknade du idag: Runt 10 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt uppe o nattkäkade
Någonting som du längtar till: Grönan på tisdag!!♥
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss, idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag inte hade vart en sån dum, korkad chey för ungefär ett år sen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Har jag säkert
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag ska upp så jävla tidigt imon & att jag inte har nåra kläder -.-
Långt eller kort: Beror på vad
Vad gillar du gällande dig själv: Mitt hår, mina ögon, mina läppar, mina naglar & min personlighet såklart!

DIN FÖRSTA:
Operation: När jag blir 18 ;)
Piercing: Om nån vecka
Tatuering: När jag e 16!! :D
Bästa vän: Jennifer
Sport: Dans
Husdjur: Min katt Totte :)
Vaccination du minns: Gud, kmr inte ihåg nån typ ;o
Förälskelse: Nån på dagis säkert
Alkohol du drack: När jag va typ 7 år o smaka på mammas vin

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: LÄNGRE!!
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin header !

2011-06-20 @ 07:43:25
URL: http://michazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0