NYKTERIST

Att va nykterist är nog bland det coolaste som finns tycker jag, överhuvudtaget personer som står emot grupptryck. Folk som står emot rökning, alkohol, droger o.s.v är grymt coola! Sånna tycker jag det borde finnas fler av, som Vanita .
Hon är faktiskt en bra förebild. Vanita har endast druckit alkohol fyra gånger i sitt liv. Ändå så är hon inte en sån som hela tiden stannar hemma & aldrig går ut, utan hon e ju ute & säkert ute på krogen mycke oxå. Nej, grymt mycke cred till henne!
OM jag själv skulle kunna tänka mig att va nykterist? Nej, absolut inte! Sen så kommer jag inte va den på krogen som är fullast & så, men nykterist tänker jag inte bli. Men det ska inte va för mycke av de goda ;)

Kommentarer
Postat av: Trees london

haha så sant, inte för mkt av det goda=) men man kan ju inte gå helt utan ^^

2011-02-01 @ 12:12:01
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0