7e FEBRUARI

Hej alla sötnosar!♥
Kom hem vid tio igår & slocknade i sängen nästan direkt. Har haft en sjukt bra helg me världens bästa cheyer! Dock så kanske inte placeringen blev den bästa men det blir den aldrig på Åland. Vi slutade på en 6;e plats av 8 lag, inte så bra alltså. Men jag är rätt nöjd me min insats & jag tycker faktiskt inte att laget va så dålit. Gjorde oxå 1/8 mål, om ni vill veta. Känner att det här blev ett långt inlägg så avslutar de nu. Ska dra till skolan nu, sen efter de så drar jag hem till Mooa ( väldit saknad!♥ ) sen så måste jag hem o städa lite. Men jag lovar att lägga in bilderna från Åland antingen ikväll eller imon. Ha en bra dag!♥



Kommentarer
Postat av: natalie

Okej :) fan va roligt!

2011-02-07 @ 14:19:12
URL: http://shanatchos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0