JAG. ORKAR. INTE

Jag fick en fråga förut om de inte var jobbigt att ha så stressiga veckor som jag har, jo de e skitjobbigt kan jag säga. Just nu så håller jag totalt på att bryta ihop för jag orkar inte och vill bara få andas o ta de lugnt. Sen så sätte rjag så höga krav på mig själv också så jag orkar inte med allt när det inte blir perfekt till 100 %. Som nu, jag sitter här med en jävla matte diagnos och jag fattar inte ett skit för vi hade sämsta vikarien i flera veckor och vi har prov om två dagar. Jag vill ju kunna prestera skitbra, men det kommer inte gå!
Jag måste lära mig att jag inte är en jävla super-women, skit i det som Blondinbella säger. För vet ni, det finns inget sånt! Hon fick mig att sträva efter att bli en super-woman, och det säger jag bara till er att inte göra. För ni kommer bara må dåligt i slutet över att ni inte lyckades med ett endaste skit. Jag är så trött på det här för jag orkar inte. Jag vill bara komma bort från allt det här, ta en semester eller något sånt. Men då är jag så rädd för allt som komemr ligga på hög att göra när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

hoppas att allt ordnar sig <3

2011-04-05 @ 23:41:49
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: Diana

Det kan kännas så ibland men tro mig om man verkligen vill något så får man det. Fortsätt kämpa även om det e svårt! Det kommer gå bra! Kom ihåg att efter regn kommer alltid solsken;)<3

2011-04-06 @ 07:42:22
URL: http://dianasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0