22a APRIL

Jag började dagen skitbra me tre timmar ute i stallet me pappa & Carro. Jag red ett grymt bra träningspass me bommar för Carro och herregud va lillflickan gick fint, jag är så nöjd & tack Carro för all hjälp. Puss på dig!♥ Sen så blev de mocka hagen & fix i stallet innan vi åkte hem. När jag kom hem så käkade jag & tog en riktigt lång dusch. Nu så har jag bara tagit de lugnt och ska väl om ett tag ta o börja fixa mig för ikväll. De blir myskväll hemma hos Carro me henne, Daniel & Lukas.
Det här låg o vänta på mig när jag kom hem, gött asså!♥

Kommentarer
Postat av: Tina

ÄÄÄÄLSKA PÅSKÄGG, hata att dom tar slut så snabbt...



Jättefin blogg förresten! Och kika gärna in på min leopardiga blogg :D Var även med i veckans blogg om du vill!

Kramisar <3

2011-04-22 @ 20:26:01
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0