SNÖSTORM

Okej, hela 7C kommer HATA mig för att jag säger det här. Men jag verkligen älskar det här minnet, det är så sjukt fint och underbart samtidigt som jag aldrig har varit så sur, arg och förbannad någon gång i hela mitt liv. Iaf, nu ska jag komma till saken.
Våran klass skulle i sexan (för ett år sen ungefär då) gå på stadsvandring i Gamla Stan. Från början skulle det vara en kul grej liksom, men det vart det inte. När jag vaknade upp samma morron så var det snöstorm ute. Det var över -10 och det snöade och blåste som  F A N (!). Då tänkte jag (och nästan alla andra): "Men det blir inget Gamla Stan idag". Men där hade vi fel, för det blev det visst, och alla hade helt fel kläder på sig.
Jag frös och kände mig bara äcklig och vill hem till värmen och byta kläder och allt. Men nej, vi skulle gå där i Gamla Stan i några jävla piss grupper och svara på frågor. Lappen var helt blöt och jag kommer ihåg att jag iaf var i samma grupp som Carro och vi var så jäkla trötta på allt och i slutet av vandringen så skulle vi upp för den där Lejonbacken eller vafan den nu heter. Vi var helt slut och när vi gick upp för den så kunde vi inte ha ögonen öppna och när vi gick ner så höll vi på att halka 24/7. Men vi klarade det!
Sen när vi hade värmt oss i Kulturhuset och skulle på julmarknaden så var det så jävla kul och mysigt. Det slutade blåa&snöa och solen sken. Vi var varma&mätta och jag hade det så sjukt kul. Det var liksom magiskt eller vad man ska säga.
Det här är bara ett av alla underbara minnen jag har med världens bästa klass. Jag är så himla glad över att jag ska få spendera hela höststadiet med er alla. Men jag kommer gråta som fan i nian när vi ska skiljas åt. För jag kommer sakna er som fan då ♥

Men mer minnen med klassen kommer alldeles säkert dyka upp här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0