FOREVER AND ALWAYS



Idag är det nästan en månad sen det hände. Det som förändrade mitt liv på bara några minuter. Åtta enkla ord krossade mitt hjärta. Då älskade jag dig, jag kunde inte se ett liv utan dig. Men nu en månad senare är jag nästan glad över att det tog slut. Ibland så kan jag sakna dig, sakna det vi hade ett tag, men när det inte kändes som om du orkade anstränga dig så orkade jag inte längre. Då var det bara onödigt för mig att försöka.

Det är fina minnen vi har tillsammans. Minnen som jag alltid kommer tänka tillbaka på och le åt, men som jag aldrig kommer sakna. Kanske finns det ett hopp om mig&dig i framtiden, om några år, men inte just nu. Nu så vill jag bara se framåt, känna att jag har dig där men inte som det var förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0