DÅLIG UPPDATERING

Allting går skit. Jag har så mycket jag vill skriva om, så mycket som har hänt. Men det blir inte lika kul utan bilder och min datasladd vill inte fungera. Men tänkte skriva lite om vad jag har gjort hittils:
Fredag- Skolfoto i skolan, bläää. Men kul iaf ;) På kvällen var de fest hemma hos Jennifer typ, niice <3 Efter det, sovning hemma hos Jennifer.
Idag- Drog till Farsta C med Mooa. Träffade Blondinbella och fick min bok signerad. Efter det så drog vi hem till mig och kollade på film o sen drog vi hem till Carro med Kally&Jennifer oxå.
Imorrn- Match på morronen o sen till stan för att gå på en förhandsvisning av en film. Sen ska jag absolut ta hand om bloggen. Måste hitta en annan datasladd!!!!
Mer uppdatering senare, hoppas ni förstår ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

2010-09-12 @ 12:37:42
URL: http://matildasanden.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0