MITT LIV SOM 12-ÅRING

Imorgon fyller jag 13 & här är lite bilder från det senaste året:


Va i Eskilstuna på cup me brudarna ;) ♥


Var & såg Horse Show me Carro&Jennifer :)


Globen Shopping me mannen min & hennes lillesyrra ;) ♥


Träffade Blondinbella (ingen kommentar om hur jag ser ut asså..)


Såg Erika tävla :) ♥


Va hundvakt åt Billy :) ♥


Hjälpte till på Nattis fest (bilden e på mannen min) ;) ♥


Skolfoto i sjuan :P ♥


Har börjat rida Dina, en underbar isis ♥ ♥


Va i Tyresö på en fotbollsgrej, det spårade ur lite (men bara lite) för mig & Carro ;) ♥


Har blivit lite galnare (och blondare) ;) ♥


Va på Idolfinalen 2009 :) ♥


Kadrilljuppvisning ;) ♥


Tog underbara vinterbilder ♥


Stalljouren :) ♥


Paradiset me klassen ;) ♥


Såg Anna.B i Kungsan :) ♥


Va i underbara Dalarna ♥ ♥


Spenderade mycke tid i Enhörna i somras ♥


Va på Grönan i spöragnet & såg Sommarkrysset :) ♥


Tog en MASSA skämtbilder i Handen C me Carro&Jennifer ;) ♥


Va på kryssning me hela släkten :) ♥


Va inne o såg på Kronprinsessans bröllop :) ♥


Min man sov hos mig en hel helg & vi va ute i Nynäs :) ♥


Va på Skansen oxå, två ggr :) ♥


Skolavslutning :) ♥


Träffade min fina kusin Anna :) ♥


Sist men inte minst, åkte till Åland oxå med brudarna ;) ♥

OM 2H & 18 MIN BLIR JAG 13!!!!! :D :D :D ♥ ♥ 

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Kollar du på desperate housewives nu?

2010-10-05 @ 21:53:58
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Lanah

Grattis :)

2010-10-05 @ 22:58:06
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack så mycket!



Har lite bloggtorka just nu, det är så svårt att komma på saker att skriva om när man är hemma och sjuk :) Men kika gärna in min lilla lista - och känn dig utmanad om du har lust ;)

2010-10-05 @ 23:13:38
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0