30e OKTOBER

Hej finisar :) ♥

Har inte alls gjort mycket idag. Jennifer sov hos mig men åkte hem imorse eftersom hon skulle hem o packa innan dem drog till Öland. Min bror ska vara borta tills på torsdag & jag kommer sakna henne så jävla mycke! :(
Efter de så tog jag de lugnt. Kollade på nåra Sanktan-matcher på TV, min ridlärare va här o lämnade en ridkavaj åt mig & så var jag ute en sväng med Zorro. Skönt att bara få ta det lugnt :)
Nu ska jag sitta här ett tag & ta det lugnt, sen duschen. Blir väl att käka lite oxå (som jag knappt gjort idag) & kolla lite TV elr film ♥
Självklart så åker mys-tröjjan på oxå :D ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken mysig tröja :)

2010-11-02 @ 10:57:27
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0