MINA CHEYER

Vad som än händer så älskar jag er, jag älskar er för mycket för att någonsin kunna hata er
När jag ser på bilden så ser jag fem cheyer som jag är så underbara så jag vet inte vad jag
ska göra
Att ni kan göra en sån sak som skulle kunna förstöra hela vår vänskap för att ni älskar mig
så mycket, det gör mig inte arg, det gör mig rörd
Såklart jag är besviken, vem skulle inte vara det?
Men det var så mycke känslor så jag visste in vad jag skulle göra
Så cheyer kom ihåg det här, jag älskar er så sjukt jävla mycke så det finns inte
för er skulle jag göra det tusen gånger om. Jag skulle ta en kula för alla er och
skita i om jag bara fick en smula tillbaks ♥



Kommentarer
Postat av: Moa

Älskar dig så jävla mke oxå sötnoos!!!!!!!! <3<3<3<3<3<333333333333333333

2010-11-11 @ 20:59:05
URL: http://loveyae.blogg.se/
Postat av: Diana

Härlig och fin blogg du har!

Kolla gärna in min blogg också, kram! :)

2010-11-14 @ 10:48:35
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0