HEMMA FRÅN RIDNINGEN

Hoola sötnosar ♥

Har precis ätit efter ridningen. Red Wolga & det gick suuuuuper! Har aldrig ridit lillskruttan förut så jag är verkligen skitnöjd, känns jättebra inför tävlingen imon.
Jaa som sagt så ska jag tävla imon. Är faktiskt inte så nervös som jag va förra tävlingen. Allting känns så bra liksom. Så förmodligen så blir det inte så mycke uppdatering imon. Ska samlas åtta i stallet på morronen & efter tävlingen så ska jag åka och rida på min sessa me Jennifer. Men jag uppdaterar så gott det går :) ♥
Gammal slumpad bild på mig&min söta pappersdrake Junior ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

hehe ja precis, har provat den hela veckan på praktiken och den är grym. Håret blir även jätte mjukt och fint. :) Ha en fin kväll KRAM

2010-11-04 @ 21:12:00
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0