29e NOVEMBER

Gomorron på er!♥
Horse show igår var jättebra. Kan inte bestämma vad som var bäst men kan säga att allting var verkligen skitbra. Erika var jätteduktig på lilla söta Lettir. Har lite bilder från igår men har inte fått över dem på datan än.
Nu så ska jag snart dra till skolan och efter skolan så ska jag städa rummet och börja sätta upp lite julsaker som jag inte hann göra igår. Jag har också lite (läs för skitmycke) läxor som jag måste sätta mig och göra eftersom jag inte har tid nån annan dag innan fredag.
Vi hörs mer när jag har slutat ♥


Någon bild jag hitta bara

Kommentarer
Postat av: NOVALIE / COMATHRILLS

sv: tack! :-)

2010-11-29 @ 13:33:31
URL: http://comathrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0