UTMANINGEN- DAG 24 & 25

Det här får mig att bli glad.

Finns bara en sak att säga, mina underbara vänner. Varje dag så finns dom där, dom får mig att skratta & bli glad. De hjälper mig när jag har det svårt & när jag behöver hjälp. Finns inga bättre än mina cheyer, jag älskar er så grymt mycke, glöm aldrig de ♥
En första.

Hm, svårt. Men jag väljer att skriva om en första kompis. Min första kompis hette Jennifer Blom, den mest underbara människan på hela jorden för mig. Vi träffades på dagis när vi var 3 & 4 år (Jennifer hade fyllt 4 & jag skulle fylla). Redan första dagen så lekte vi tillsammans med våra dockor & my little ponys. Jag har så många minnen me dig tjejen & jag vill inte göra mig av me ett enda, från sandlådan till graven ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0