LINNEA DISSAR

Ungjävlar.

Bitchiga eller irriterande ungar är nästan det värsta som finns. Som t.ex idag när
jag stog o snacka me Moa innan jag skulle gå hem. Då kommer det en jävla unge
och kastar en iskocka rakt på mitt ben. Det första jag säger är såklart: "Va håller
du på med jävla ungjävel?!". Kanske omoget av mig  men det var min första
reaktion liksom. Sen sa jag hej då till Moa och tyvärr så skulle han åt samma
håll som mig. O vet ni va den lilla skitungen gör?! Han vänder sig om och nästan
skriker hora åt mig. Asså omg va jag nästan lackade sönder där!
För det första så ska han inte ens vet vad det betyder, för det andra så tycker
jag fan att man ska visa respekt. Hade han inte vart mindre än mig så skulle jag
nog fan slagit till honom. Nej, stor fet diss till äckliga små ungjävlar!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt med sådana ungar :P

2010-12-03 @ 19:34:47
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0