IDOLFINALEN

Igår hade jag en så jävla grymt bra kväll! Dock så var jag sjukt trött när jag kom hem, därför jag inte uppdaterar förrän nu. Själva finalen var helt fantastisk & de blir ett jävligt bra minne. Fast jag tyckte ändå att Minnah va bäst, men mer om själva det senare.
Nä nu känner jag att det här blir ett jävligt rörigt inlägg så mer uppdatering snart om själva uppträdandena snart ♥
Sen så vill jag säga en viktig sak om bilderna jag kommer lägga upp senare från Idolfinalen. Det är starkt copyright på dem & ni får INTE ta dem. Om ni verkligen vill ha en bild så skicka en kommentar och fråga så kanske vi kan diskutera det, och det här gäller alla. Inte bara mina läsare utan mina kompisar också!

Kommentarer
Postat av: Alexandra :]

Härligt då, haha jag är typ konstant trött xP<3



tävlar du inom ridning?

2010-12-11 @ 13:27:24
URL: http://alexandraxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0