DAG 07- MIN BÄSTA VÄN

Jag har inte en bästa vän, jag har fem & här är dem:


Jennifer Blom
Den här tjejen har jag känt i nästan hela mitt liv, jag har i princip växt upp med henne. Hon vet exakt allt om mig och hon är en person jag verkligen älskar. Även fast vi kanske inte alltid är jättetajta hela tiden så älskar jag henne alltid lika mycket och vet att hon alltid finns där. Jennifer är som min tvilling ungefär, så skulle man kunna säga ♥
Moa Berglund
Ja, vad ska jag säga? Du är som mitt allt, dit du går går jag. Jag kommer aldrig lämna dig och vi finns alltid där för varandra. Vi känner varandra så himla bra så att vi till o me avslutar varandras meningar. Jag älskar dig Moa och jag hoppas att du vet det ♥
Caroline Nordström
Om någon skulle be mig att önska mig vem som helst som syster, så skulle jag önska mig dig. Du är helt underbar och du är verkligen som en syster för mig. Du finns alltid där för mig under alla svåra saker jag har gått igenom och jag har alltid funnits för dig. Det är med dig som jag har skrattat så jag nästan har kissat på mig. Ja, finns inte mycke mer att säga än att jag älskar dig ♥
Kally Hansson
Kally är den där perfekta vännen som man tänker på. Det är med henne jag har tänkt på exakt alla knäppa konstiga grejjer och Kally får mig alltid på bra humör. Sen så har hon en sida också som är väldigt djup också. Hon är väldigt förstående, tröstar en o.s.v, det är det som gör att jag älskar henne precis för den hon är ♥
Natasha Tennakoon
Du är alltid så glad och har alltid så sköna kommentarer. Du får en alltid på bra humör när man känner sig nere och du är alltid så snäll & gullig. Men sen kan man sitta och ha långa djupa samtal med dig också, du är jämt så förstående. Jag skulle jättegärna lära känna dig bättra, jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack! du me:) Jo bara bra, sj? ;)

2010-12-07 @ 18:19:55
URL: http://livetsomebba.blogg.se/
Postat av: Moa

:)) älskar dig me sötaste! <3333333

2010-12-10 @ 23:13:11
URL: http://loveyae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0