DAG 03- MINA FÖRÄLDRAR

Min mamma heter Susanne men kallas Sussie. Hon är 45 år och var då 32 när hon fick mig. Min mamma kan vara rätt pinsam tycker jag men egentligen så är hon rätt rolig. Min mamma är en sån mamma som ofta kan försöka vara cool och rolig men bara blir pinsam. Men vi båda har rätt lika humor, vi kan sitta i flera minuter och bara skratta åt nån som såg rolig ut eller nåt liknande. Min mamma är inte direkt en sån som jag pratar med om komplicerade saker, utan mest en mamma som är som en kompis som man har väldigt roligt me.
Min pappa heter Tim och är 47 år och var alltså 34 när han fick mig. När jag va liten var min pappa min bästa vän. Han har alltid funnits där för mig och han sprang runt med mig i ridhuset när jag va liten och inte fick rida själv. Han var alltid med på min träningar på fotbollen och för tre år sen när fotbollslaget höll på att läggas ner så gick han in och var tränare så att vi skulle kunna få fortsätta. Det är mest pappa jag pratar med om saker, kanske inte tjejsaker direkt men om skolan, fotbollen, ridningen, framtiden m.m. Det är så jag skulle kunna beskriva min pappa.
Ibland så hatar jag mina föräldrar precis som alla andra vanliga tonåringar gör, men innerst inne så älskar jag ju dem båda och jag vet att det är dem som alltid kommer älska mig och finnas där för mig, oavsett vad.
Jag älskar mina föräldrar, gör de ni också ♥


Jag & mina fina mamma i USA för ett par år sen ♥


Jag & min älskade pappa när han fyllde 40 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0