6e DECEMBER

Direkt när jag kom däckade jag vid TV'n eftersom jag mådde så jävla illa. Mår bättre nu men mår fortfarande illa, usch asså.. Hatar att må illa eftersom min största fobi e att spy.
Iaf, gillar måndagar för att vi går korta dagar i skolan och för att vi inte har nån träning nu så de e min enda lediga dag. Så nu blir de bara att ta de lugnt, fixa lite grejjer & sen ikväll så e de ett måste för alla som tänker se Idolfinalen på freda att kolla på "Vägen till finalen" ikväll på fyran klockan åtta ;)
Haha Moa den smidiga jäveln lyckades spilla yoghurt på sin jacka & på
bilden så försöker hon slicka av de, slutade me att hon slängde jackan
i snön xD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0