NU FAN RÄCKER DET

Men nu får du väl för fan ta och ge dig! Jag vet att du är samma som kommenterade igår. Det finns något som heter ip-adress lilla gumman och den går att spåra. Linnsaa eller Elsa, förmodligen heter du inget av det. Du är bara en patetisk liten tjej som inte har någon fritid som sitter och klankar ner på allt och alla bara för att du ska må bra. Vem är det som är fjantig nu?

Jag ska berätta en grej för dig tjejen. Det spelar ingen roll vad du gör, vad du säger eller vem du är, för du kommer aldrig kunna bryta ner mig eller få mig att må dåligt. Jag kommer fortsätta med min grej och skita fullständigt i vad du tycker och tänker.
Och visst, du kan få byta plats med mig. Du kan få vara den som nästan blev våldtagen och knappt vågar träffa andra killar eftersom du kommer vara så jävla rädd över att dem gör samma sak mot dig.

Du är patetisk lilla gumman, gå och skaffa dig en fritid eller ödsla din tid på någon annan. För jag bryr mig inte ett skit om vad du säger, jag tar inte åt mig det minsta och meningen med inlägget innan var inte att folk skulle tycka synd om mig, det var meningen att stärka tjejers självkänsla&självförtroende genom att visa att ingen är perfekt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Oj... anonyma utan liv kan vara riktigt elaka, dock tyder det bara på osäkerhet :)

2010-08-25 @ 11:18:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0